Vernieuwde formule voor ’t Stoepje

Bakkerij ’t Stoepje heeft vandaag de compleet vernieuwde formule geïntroduceerd. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol, en de lokale bakker staat volledig in de spotlight. De opvallende gele kleur is vervangen door een meer eigentijdse uitstraling.

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje naar eigen zeggen al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd.

Strak design

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.

www.stoepje.nl

Reacties

Reactie toevoegen