Redesign voor cookies Van Strien

Redesign voor cookies Van Strien

SOGOOD ontwierp de verpakkingen voor de luxe lijn van Van Strien, de zogenaamde Americain Cookies.

Els van Strien, marketingdirecteur van Van Strien Banketbakkerij: ‘Na aanpassing van onze basis koekjes door SOGOOD is het nu de beurt aan onze luxe lijn. De koeken moesten voor de consument herkenbaar blijven, maar de unieke kwaliteiten mochten beter voor het voetlicht komen.’

Rob Verhaart, creatief directeur van SOGOOD: ‘De bestaande en herkenbare koekfotografie hebben we gehandhaafd, maar we hebben deze echt waanzinnig lekkere koeken een podiumplaats bovenin de verpakking gegeven. Daarnaast hebben we lekkere frisse kleuren gebruikt en een compositie toegevoegd van de rijke hoeveelheid ingrediënten die deze koeken bevatten.

De donkere band met gouden typografie en ornamenten onderstrepen het luxekarakter van deze koeken. De propositie is nu veel duidelijker voor de consument binnen het totale assortiment.’

De koeken worden einde januari geïntroduceerd tijdens de ISM in Keulen.

Artikel delen