NL Packaging Event 2019

Op 19 en 20 maart 2019 wordt in de Rijtuigenloods in Amersfoort voor de eerste keer het NL Packaging Event georganiseerd, waar design en creatie centraal zullen staan. Het draait om verpakkingen, maar dan om de creatieve kant. De verpakking als marketinginstrument.

The place to be voor marketeers, brand-, design- en category managers, en designers van merken en retailers; dat is wat de organisatoren van het nieuwe NL Packaging Event voor ogen hebben. Dat biedt naast uitgebreide netwerkmogelijkheden een hoogwaardig lezingenprogramma vol inspirerende sprekers. Zo’n zestig partners zullen tijdens het event laten zien hoe ze bijdragen aan een creatieve, succesvolle verpakking. Exclusief toegankelijk voor de doelgroep.

Iedere week zal op deze site een spreker worden voorgesteld:

Neuropsycholoog

Wat je met de verpakking wilt, is de aandacht van de consument trekken en verleiden tot aankopen. Prof. dr. Erik Scherder, hoogleraar neuropsychologie, weet alles over de werking van de menselijke geest. Uit zijn vele tv-optredens blijkt wel dat hij als geen ander kan vertellen wat er in de hersenen gebeurt als mensen aandacht willen hebben of willen verleiden. Een inspirerend verhaal.

Packaging Awards

Op het evenement zullen eveneens de genomineerde inzendingen voor de NL Packaging Awards 2019 te zien zijn. In 12 categorieën kunnen bedrijven hun verpakkingen en innovaties inzenden. Inzendingen kunnen worden aangemeld via https://packagingawards.nl/awards/categorieen/. De jurering hiervan is in februari 2019.

www.nlpackagingevent.nl

www.packagingawards.nl

Reacties

Reactie toevoegen

Gerelateerd nieuws