Hochwald introduceert Bärenmarke haverdrank in SIG Vita pak

De SIG Vita 1.000 ml verpakking voor zuivelproducent Hochwald.

Hochwald introduceert Bärenmarke haverdrank in SIG Vita pak

Zuivelproducent Hochwald uit Duitsland gebruikt de SIG Vita 1.000 ml verpakking voor haar nieuwe assortiment haverdranken. De verpakkingsoplossing, die gebruiksgemak combineert met steeds meer variatie in het schap, is een belangrijke toevoeging op de portefeuille van Hochwald en de ambities van het bedrijf in het segment van plant-based dranken. Het bedrijf introduceert vier nieuwe haverdranken onder haar merk Bärenmarke in de Duitse winkelschappen

‘Het betreden van de markt voor plantaardige dranken met ons merk Bärenmarke is een belangrijke stap’, zegt Thilo R. Pomykala, Chief Sales Officer (CSO) bij Hochwald. ‘Met dit veelbelovende en authentieke merkconcept en de smakelijke producten spelen wij in op de behoeften van de consument. De innovatieve verpakking SIG Vita sluit perfect aan bij deze belangrijke marktintroductie. De SIG Vita familieverpakking is een elegante, robuuste en uiterst praktische verpakkingsoplossing die net als onze nieuwe Bärenmarke haverdranken gericht is op de toekomst. We hebben traditioneel een belangrijke positie als het gaat om zuivelproducten. Deze uitbreiding naar melkalternatieven is ontzettend spannend. We zien ernaar uit dit aanbod verder uit te breiden.’

 

Groeiende vraag gezinspakken

De vraag naar gezinsverpakkingen is onder meer vanwege de populariteit van thuiswerken enorm gegroeid. SIG Vita is na uitgebreid consumentenonderzoek geïntroduceerd in varianten van 500, 750 en 1.000 ml. De verpakking is handig in gebruik, onder meer dankzij de goed te openen, plezierig schenkende en weer te sluiten dop. De SIG TruCap Linked dop blijft bovendien altijd aan het pak vastzitten. Hochwald heeft dan ook voor deze verpakking gekozen omdat deze volgens de drankenfabrikant zal zorgen voor een belangrijk voordeel ten opzichte van haar concurrenten.

 

Onderscheidende verpakking

‘We zijn blij opnieuw met Hochwald samen te werken en met hen onze innovatieve verpakking SIG Vita te introduceren’, zegt José Matthijsse, President en General Manager Europe van SIG. ‘De SIG Vita-familieverpakking zal Hochwald, als nieuwe speler in het segment van plantaardige dranken, helpen zich te onderscheiden en consumenten aan zich te binden. Hochwald is de eerste klant die SIG's vultechnologie van de volgende generatie gebruikt en zet daarmee de koers uit voor een nieuw tijdperk van hoogwaardige productie in de drank- en levensmiddelen-vul-industrie.’

Artikel delen