Melk komt tot leven met AR

Melk komt tot leven met AR

Yili Weikezi melkdrank geeft melkverpakking een eigen twist met een voiceprint van de populaire Chinese zanger Han Lu op elke verpakking van de melk, volgens data en analytisch bedrijf GlobalData.

Het merk wordt gedistribueerd door Inner Mongolia Yili Industry Group in China. De melk wordt verpakt in 240 ml aseptische drankpakken en is verkrijgbaar in vier verschillende smaken. Elke smaak heeft een andere audio begroeting.

Speciale app

Middels het scannen van de voiceprint met een speciale smartphone app wordt er een audio-groet van Han Lu afgespeeld en ook een augmented reality (AR) app gelanceerd met zwevende planeten waarmee consumenten kunnen spelen en aanpassen. Door op iedere planeet te klikken is het geluid van de betreffende planeet te horen; gebruikers kunnen hun eigen voiceprints opnemen, hun eigen planeten creëren met gebruik van AR en voiceprint technologie, en de resultaten delen met hun vrienden.

www.globaldata.com

Milk comes to life with AR

Yili Weikezi milk drink gives milk packaging its own twist with a voiceprint of the popular Chinese singer Han Lu on each packaging of the milk, according to data and analytics company GlobalData.

The brand is distributed by Inner Mongolia Yili Industry Group in China. The milk is packaged in 240ml aseptic milk boxes and available in four different flavours. Each flavour has a different audio greeting.

Special app

Scanning the voiceprint with a special smartphone app not only plays an audio greeting from Han Lu, but also launches an augmented reality (AR) app featuring floating planets that consumers can play with and customize. Tapping on each planet plays the sound of the planet; users can record their own voiceprints, create their own planets using the AR and voiceprint technology, and share the results with their friends.

 www.globaldata.com

Artikel delen