DDH Branding Consultancy geeft met UKIE design Oekraïne hoop

DDH Branding Consultancy geeft met UKIE design Oekraïne hoop

Tijdens de uitdagende tijden waarmee Oekraïne wordt geconfronteerd, is er een roep om eenheid en een positieve kijk. In reactie op deze noodzaak is DDH Branding Consultancy, in samenwerking met de toonaangevende Oekraïense drankproducent “Persha Pryvatna Brovarnya”, begonnen aan een missie om in deze behoefte te voorzien door een nieuw merk te ontwikkelen: UKIE.

UKIE is niet zomaar een drank; het is de belichaming van energie, eenheid en de uitbundige geest van het beste van Oekraïne. De naam UKIE – een speelse afkorting voor de naam van de Oekraïner mensen. Het merk omvat een diepgaande emotionele klank waardoor een gevoel van eenheid en positiviteit onder de consumenten ontstaat.

 

Nationale trots

UKIE is niet alleen ontworpen om de sfeer te verbeteren, maar ook om een gevoel van nationale trots aan te wakkeren. Het merk ontpopte zich als een baken van hoop in moeilijke tijden.

Het labelontwerp van UKIE fungeert als een neonbord dat voor een betere zichtbaarheid in het schap zorgt. De merkvorm en symbool benadrukken de letter U, een letter waarvan de toon door ieder persoon anders wordt ervaart. De U dient ook als symbool van bescherming en geluk.

 

Meerdere UKIE dranken

Er was een breed merkenportfolio ontwikkeld, inclusief niet-alcoholische, alcoholische en energiedrankjes, wat een breed publiek bereikt. Het diverse verpakkingsontwerp verrijkt het schap en verbreedt de consumentenervaring en het consumptiemoment.

‘Het merk is ontwikkeld in uitdagende tijden, toen de meeste fabrieksfaciliteiten uitgeschakeld waren’, vertelt DDH Branding Consultancy. ‘Dankzij de drive, motivatie en filosofie van de merkeigenaren en ons agentschap hebben we de consumenten weten te bereiken. De markt opnieuw vormgegeven geeft een boost en hoop voor de toekomst.’

Artikel delen