Autodrop Proefritje nieuwe lijn in nieuw verpakkingsdesign

Nieuw in het snoepschap: Autodrop Proefritje!

Autodrop lanceert een nieuwe lijn: Proefritje! Bij de vrolijke snoepjes, mocktail-busjes in de smaken Mojito, Piña Colada en Sex on the Beach, hoort natuurlijk een kleurrijk verpakkingsdesign.

On-trend smaken

Na de roze Cadillacs lijn en de Total Loss mixenlijn lanceert Autodrop nu Proefritje. Volgens Brandmanager Autodrop Myrthe van den Elsen gaat het bij deze productrange om verrassen: ‘Opvallende en ontzettend lekkere on-trend smaken die je nog niet eerder bent tegengekomen in het snoepschap!’ De snoepjes zijn mocktail-busjes in de smaken Mojito, Piña Colada en Sex on the Beach.

0.0 en vegan

Voor het kleurrijke verpakkingsdesign werkte Autodrop samen met Brum Design uit Woerden. ‘Momenteel racen de eerste producten de winkelschappen in. Je kunt gerust de weg op, want ze zijn 0.0 en vegan’, aldus Van den Elsen. Autodrop Proefritje is onder andere verkrijgbaar bij AH. 

Meer artikelen

recent new image
Ruiken is geen detail!

Bij geurproducten beslist de neus....

Lees meer
recent new image
Brum Design geeft...

Designbureau Brum Design heeft de...

Lees meer
recent new image
Brum ontwikkelt...

Designbureau Brum is verantwoordelijk...

Lees meer
recent new image
Brand Society creëert...

Koekjesmerk Oreo werkt samen met het...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox