Zilveren doosjes voor luxe ARgENTUM crème

Pusterla Pollards heeft de verpakkingen ontwikkeld voor huidverzorgingsmerk ARgENTUM Apothecary. Dit bedrijf maakt gebruik van de kracht van zilver in zijn assortiment natuurlijke huidverzorgingsproducten wat terugkomt in de crèmeverpakkingen.

De wens van oprichter Joy Isaacs is dat consumenten genieten van elk moment bij het ontdekken, uitpakken en toepassen van ARgENTUM. De verpakking speelt een cruciale rol in dit proces en weerspiegelt de slogan van ARgENTUM 'waar wetenschap en poëzie elkaar ontmoeten'. De nieuwe doosjes moesten niet alleen een unieke ervaring voor de consument creëren, maar ook de ethische waarden van ARgENTUM en het conserveermiddelvrije karakter van zijn duurzame producten weerspiegelen.


tinformatie en bescherming bieden. Het technische formaat is bedacht door Pollards en gebaseerd op het originele ontwerp gemaakt door ARgENTUM's Creative Director, Sam Gray.

Branding

Omdat de crèmepotten niet zijn geëtiketteerd om zo hun strakke lijnen en luxe imago te behouden, moest de buitenverpakking de branding verzorgen en essentiële productinformatie en bescherming bieden. Het technische formaat is bedacht door Pollards en gebaseerd op het originele ontwerp van ARgENTUM's Creative Director, Sam Gray.

Poëzie binnenin

De doosjes zijn voorzien van opvallende afbeeldingen met een venster dat met zilver het ARgENTUM-logo op de voorkant van verpakking toont. Een kartonnen lipje opent de doos waar binnenin poëzie in zilveren letters is aangebracht en waar ook fraaie illustraties van één van de vier elementen - vuur, lucht, aarde en water zijn te vinden.

Kaarten

Het paneel bevat een vak met een van de 12 archetype-kaarten en een folder die, naast productdetails, informatie deelt via individuele Twitter-, Pinterest- en Spotify-accounts die zijn afgestemd op de archetype-kaart die de klant heeft ontvangen.

Het ontwerp van de doos maakt het ook mogelijk om een ​​lade op te nemen die accessoires voor sommige ARgENTUM-producten bevat.


Het paneel bevat ook een vak met een van de 12 archetype-kaarten en een folder

Meer artikelen

recent new image
Albert Heijn introduceert...

Albert Heijn introduceert een volledig...

Lees meer
recent new image
AI geeft Zweedse...

Een in eigen huis ontwikkelde...

Lees meer
recent new image
Jägermeister en Pantone...

Jägermeister, het merk dat bekendstaat...

Lees meer
recent new image
Leev lanceert nieuwe...

Het biologische merk Leev legt met een...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox