Er is een ware run op de spring edition pink wild berry van Red Bull.

Run op blikjes limited Red Bull pink spring edition

Er is een ware run op de spring edition pink wild berry van Red Bull. Het slanke roze 250 ml blikje bevat een combinatie van verfrissende fruitigheid en verkwikkende energie. Deze limited edition biedt volgens de energydrankproducent een opwindende smaak van sappige wilde bessen ‘die je zintuigen prikkelt’.

Het roze Redbull blikje met spring edition variant in de smaak van zwarte bessen is momenteel enorm populair bij jongeren. Het voorjaarsproduct van de energydrankproducent is bijna overal uitverkocht, meldt het AD. De kracht van een opvallend design en beperkte verkrijgbaarheid zorgen dat het bijna nergens meer te krijgen is. Terwijl webshops die het blikje verkopen afraden om meer dan een blikje per dag te drinken vanwege het hoge cafeïnegehalte. Toch slaan vooral jongeren de nieuwe voorjaarsvariant groot in.

Pink Redbull pink spring schaarste

Door de schaarste van de Pink Redbull is de verkoopprijs fors gestegen. Terwijl de officiële verkoopprijs drie euro is, melden scholieren ze voor vier euro of meer over de toonbank gaan. ‘Die blikjes zijn belachelijk duur’, zegt een scholiere van het Hilvertsheem College. ‘Ik lust dat spul ook niet. Het is slecht voor je tanden en je gezondheid.’

 

Meer artikelen

recent new image
Arthur van Hamersveld...

Brandnew design zette het afgelopen...

Lees meer
recent new image
Designstudenten tonen...

Tijdens de EPDA Future Packaging Award...

Lees meer
recent new image
La Baleine viert 90 jaar...

Het iconische Franse zoutmerk brengt...

Lees meer
recent new image
Nederlandse...

De jaarlijkse Pentawards-competitie...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox