Sprite introduceert limited-editions met retrocampagne 'Obey Your Thirst'

Sprit komt weer met een Obey Your Thirst campagne met vier limited edition-verpakkingen.

Sprite introduceert limited-editions met retrocampagne 'Obey Your Thirst'

Dertig jaar na de eerste introductie in 1994 komt Sprite weer met een Obey Your Thirst campagne. In de limited edition-verpakking met vier 'Obey Your Thirst'-ontwerpen staan de iconen Anthony Edwards en Sha'Carri Richardson centraal.

De originele Obey Your Thirst -campagne van Sprite, die voor het eerst werd gelanceerd in 1994, verlegde grenzen door authenticiteit van consumenten ervan te onderstrepen op een manier die andere merken niet deden. De campagne was het geesteskind van een getalenteerd team van creatievelingen bij Lowe & Partners, onder leiding van Chief Creative Officer Lee Garfinkel. Hun campagne week af van de traditionele reclameboodschappen van die tijd, die vaak afhankelijk waren van ambitieuze aanbevelingen van beroemdheden. In plaats daarvan moedigde de nieuwe slogan consumenten aan om hun individualiteit te omarmen en op hun instincten te vertrouwen: ‘Gehoorzaam je dorst’. Hierdoor ontstond een directe verbinding met een generatie die hongerde naar hun eigen authenticiteit.

Sprite Obey

Sprite ambassadeurs Anthony Edwards en Sha'Carri Richardson

De nieuwe campagne bevat nieuwe verpakkingen en creatief materiaal met NBA All-Star Anthony Edwards en 's werelds snelste vrouw Sha'Carri Richardson. Consumenten kunnen met de QR-code op de verpakking toegang krijgen tot de 'Obey Days', een digitale hub met mode, kunst, muziek, entertainment en sport en meer.

‘Met de heropleving van 'Obey Your Thirst' zijn we verheugd om deze tijdloze boodschap aan Generatie Z te introduceren’, zegt marketingdirecteur Brian Rogers. ‘We willen hun inspireren om hun uniciteit te omarmen.’

Sprite_APerry_Sprite_Sha_CarriRichardson_Sprite_Obey

Sprite

 

Artikel delen