Transparante fles laat het blauwe Pepsi Electric cola extra opvallen

Transparante fles laat blauwe Pepsi Electric cola extra opvallen

Transparante fles laat het blauwe Pepsi Electric cola extra opvallen

Pepsi lanceert een blauwe cola: Pepsi Electric. Het betreft een limited edition suikervrije frisdrank met een pittige citrussmaak die is verpakt in een transparante PET-verpakking, zodat de opvallende, levendige blauwe kleur goed opvalt.

 

Na een succesvolle rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, speelt de lancering van Pepsi Electric in op de voorkeuren van shoppers, met name Generatie Z, aldus Pepsi.

 

Pepsi zonder suiker

Pepsi Electric heeft een pittige citrussmaak en een opvallende, levendige blauwe kleur. De speciale variant is circa drie maanden beschikbaar bij verschillende retailers en enkele out-of-home locaties. De nieuwste innovatie, in Nederland gelanceerd door Vrumona (licentiepartner van Pepsico), bevat geen suiker om zo consumenten tegemoet te komen in hun groeiende voorkeur voor suikervrije frisdrankopties, zonder concessies te hoeven doen aan een geweldige smaak. Met de introductie van Pepsi Electric bouwt Pepsico voort op het smaakportfolio van het merk, waaronder Pepsi Zero Sugar Cherry en Lemon.

blauwe cola Pepsi Electric

Limited edition Pepsi Electric

‘De ‘Forever Young’-mentaliteit van oprichter Caleb Bradham is wat ons merk drijft en waar Pepsi Electric met deze limited edition perfect op inspeelt’, zegt Stephan van Ee, marketing manager bij Vrumona. ‘Het ontwerp van de Electric blue verpakking sluit aan bij Pepsi's Thirsty for More-campagne en weerspiegelt het elektrische blauw en zwart van de recente rebranding van het logo, naast de kenmerkende Pepsi-pulse, waardoor het merk tot leven komt én de aandacht van de shopper in het schap zal trekken.’

 

Artikel delen