Op afstand defecten repareren met AR service

Op afstand defecten repareren met AR service

Mettler Toledo Productinspectie voegt Augmented Reality (AR) toe aan haar klantenservice voor producenten. De nieuwe  AR service maakt het mogelijk om de oorzaak van problemen met de productinspectie-apparatuur op afstand te identificeren.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkinsontwikkelingen?

De innovatie maakt het voor fabrikanten mogelijk om op afstand contact te hebben met het serviceteam van Mettler Toledo voor diagnose- en reparatieservices voor hardware en software. AR stelt de gebruikers in staat om te werken met fysieke apparatuur door het plaatsen van virtuele ruimtelijke markeringen. Het productiepersoneel heeft geen voorkennis of deskundigheid nodig wat betreft de productinspectie-apparatuur, omdat het serviceteam stapsgewijs demonstreert hoe het probleem moet worden opgelost, stelt de leverancier van precisie-instrumenten. Mettler Toledo presenteert AR service om op afstand oorzaak van problemen met productiedetectie-apparatuur te detecteren

AR service: intuïtief en interactief hulpmiddel

‘Niemand heeft ondersteuning op afstand ooit als iets revolutionairs gezien, maar dankzij onze nieuwe Augmented Reality klantenservice begint men daar anders over na te denken’, zegt Fabian Kramer, service production manager, bij Mettler Toledo. ‘Dit is een heel handig, intuïtief en interactief hulpmiddel dat een nieuwe standaard zet op het gebied van snelle ondersteuning bij het repareren van defecten. Onze technici werken op de werkvloer samen met onze klanten, waar ter wereld ze ook nodig zijn. Het belangrijkste is dat klanten profiteren van aanzienlijk minder downtime, waardoor ze langer optimaal kunnen produceren. Bovendien maakt AR het eenvoudiger om de afstandsregels na te leven.’

 

Artikel delen