Albert Heijn introduceert vernieuwd design voor eigenmerk olijfolie

Albert Heijn introduceert vernieuwd design voor olijfolie

Albert Heijn introduceert een volledig vernieuwde design van zijn eigenmerk olijfolie. Het nieuwe ontwerp, ontwikkeld door de interne designspecialisten van de supermarktketen, combineert esthetiek met functionaliteit.

Het brede assortiment olijfolie biedt voor ieder wat wils, van speciale varianten zoals truffel- en citroenolie, tot specifieke extra vierge oliën zoals Picual en Hojiblanca. Deze verpakkingsupdate sluit aan bij eerdere vernieuwingen binnen het Albert Heijn-assortiment, zoals de recente restyling van de biologische theesoorten.
De kleurrijke en opvallende verpakkingen zijn niet alleen aantrekkelijk, maar ook duurzaam: dankzij het lichtdichte blik wordt de kwaliteit van de olijfolie beter behouden.

 

AH Excellent-richtlijnen

De nieuwe verpakkingen zijn ontworpen volgens de AH Excellent-richtlijnen en benadrukken het streven om olijfolie als tafelwaardig product te positioneren. Dankzij het verfrissende ontwerp zal de olijfolie niet alleen een functionele, maar ook een decoratieve rol spelen tijdens de maaltijd.

8718907942072 truffel

 

Meer artikelen

recent new image
Rudimentary creëert een...

Ontwerpster Laura Cornu van...

Lees meer
recent new image
Nieuw kartonmateriaal van...

Stora Enso introduceert Ensovelvet, een...

Lees meer
recent new image
Verpakkingsdesign 621...

Voor de nieuwe lijn garums van...

Lees meer
recent new image
Goodlydesign geeft L’or...

‘Het merk wil een frisse wind laten...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox