Brum Design geeft kerstgeschenk een gouden touch

De klanten van Brum Design krijgen dit jaar een geschenk waar de persoonlijke naam in goudfolie is geplaatst op de verpakking. Een mooi voorbeeld van het personaliseren van luxeartikelen.

Elk jaar ontvangen de klanten van Brum Design een origineel kerstcadeau. Dit jaar mochten de opdrachtgevers zelf gaan ‘designen’; ze ontvingen hiervoor een gingerbreadhouse met alle benodigde icing, glitters en spray om er iets moois van te maken. Natuurlijk voerde Brum Design dit uit in een speciaal ontworpen opvallende verpakking. Het geheel werd ontworpen door Loraine Elemans, Saskia Berting en Sofie Leutscher.


De wisselende namen zijn in de goudfolie geplaatst.

Foute-kersttrui-design

Samen met grafisch specialist Ed Cornelissen zijn de 100 dozen gemaakt. De bodem uit golfkarton, de deksel uit massief karton dat eerst met een HP Indigo van een opvallende foute-kersttrui-design werd voorzien. Vervolgens is er een matlaminaat aangebracht en tenslotte is de doos voorzien van goudfolie. Ook de wisselende namen werden in de goudfolie geplaatst. De namen werden uit een bestand gegenereerd en in het bijzondere font in het design geplaatst.

Persoonlijke verpakking

‘Dit soort digitale druktechnieken bieden steeds meer mogelijkheden’, zegt Pieter Steenaert van Brum Design. ‘Mooi om in te zetten voor persoonlijke verpakkingen in luxeartikelen als cosmetica of chocola.’


De deksel is voorzien van een opvallende foute-kersttrui-design.

Meer artikelen

recent new image
Gulpener viert 200 jaar...

Gulpener bestaat dit jaar 200 jaar, of...

Lees meer
recent new image
Loe Limpens:...

Loe Limpens van Wow or Never sprak...

Lees meer
recent new image
Voice bedenkt...

Designbureau Voice heeft een...

Lees meer
recent new image
Brandberry...

Brandberry Strategy&Design heeft een...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox