Giftset laat rimpels verdwijnen bij openen

BXL Creative heeft een giftset ontworpen voor de L'oréal Revitalift anti-rimpel crème. Bij het openen van de interactieve doos verandert het gezicht van de vrouw van een met rimpels naar een zonder rimpels.

‘Met de gekoppelde interactieve mechanische constructie ervaren consumenten een visuele anti-rimpelervaring’, aldus het ontwerpbureau BXL Creative. Het omslagscherm klapt om als de consument de binnendoos er uit trekt. Hierdoor ontstaat een gevoel van interactie tussen de productverpakking en de consument. Bij het er uittrekken van de doos verdwijnen de rimpels aan de zijkant van de vrouw laag voor laag en verandert het gerimpelde gezicht in die van een mooie jong meisjesgezicht.

Vergelijking

‘We gebruiken een fotolijststructuur op de buitenverpakking om het gezicht van de vrouw met rimpels in te kaderen. Het verdwijnen van de rimpels na het uittrekken van het product wijst op een intuïtieve vergelijking voor en na het gebruik van de antirimpel crème.’


Bij het openen klappen de lamellen een voor een open en komt het gezicht van een jonge vrouw te voorschijn.

Meer artikelen

recent new image
Verpakkingsdesign 621...

Voor de nieuwe lijn garums van...

Lees meer
recent new image
Goodlydesign geeft L’or...

‘Het merk wil een frisse wind laten...

Lees meer
recent new image
Fanta komt dit najaar met...

Fanta introduceert dit najaar speciale...

Lees meer
recent new image
Fantasievol WARBB...

De Japanse Chichibu-distilleerderij...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox