“Neus” voor Nariz de Oro-wijn

“Neus” voor Nariz de Oro-wijn

Het designteam van Maba heeft voor wijnmaker en sommelier Pedro Martínez een persoonlijk merk gecreëerd. De drie ontworpen labels voor het nieuwe wijnmerk Nariz de Oro geven de voorliefde voor wijnen van de eigenaar weer.

Op de hoogte blijven van verpakkingsontwikkelingen? Meld u hier aan voor de VerpakkingsManagement Nieuwsbrief.


Maba: ‘De gouden neus op de Nariz de Oro-wijnfles is bijzonder in de wijncategorie’.
Maba: ‘De gouden neus op de Nariz de Oro-wijnfles is bijzonder in de wijncategorie’.

De gouden neus op elke fles vertegenwoordigt de discipline die nodig is om de verschillende geuren en aromakeuringen in elke wijnmix te identificeren. De label is voorzien van een opvallend 3D-element, wat volgens het Spaanse grafisch designbureau bijzonder is in de wijncategorie.

Nariz de Oro-wijnfles

Het symbool van het merk is ontstaan ‘uit de formele ontmoeting van het profiel van de neus en een glas wijn’. Deze twee afbeeldingen zijn gecombineerd om op eenvoudige wijze het project samen te vatten, aldus de toelichting van het ontwerpbureau.


Gebruikte materialen voor de Nariz de Oro-fles zijn glas, metaal en hout. De etiketten zijn veredeld met digitale foliedruk.
Gebruikte materialen voor de Nariz de Oro-fles zijn glas, metaal en hout. De etiketten zijn veredeld met digitale foliedruk.

De toegepaste materialen voor de flessen zijn glas, metaal en hout. De etiketten zijn veredeld met digitale foliedruk .

Bron: Packaging World

Artikel delen