Nieuwe identiteit voor Etipack

Etipack heeft het afgelopen jaar besloten om haar identiteit een nieuwe boost te geven.

Het bedrijf is een project gestart om het handelsmerk, logo en communicatiemiddelen na 40 jaar te vernieuwen.

'Het re-styling project weerspiegelt onze wens om ons niet los te maken van de fundamentele waarden die ons pad in de loop der jaren hebben geleid en tegelijkertijd het enthousiasme om met een dynamische en innovatieve geest nieuwe uitdagingen aan te gaan. We willen een bedrijf blijven met het vermogen om oplossingen met een hoog technologisch gehalte te ontwerpen en implementeren, gecombineerd met de aandacht en zorg voor onze klanten, typisch voor een familiebedrijf. We hebben de Etipack slogan “Labeling, coding, caring” toegevoegd aan het logo om mensen weer centraal te stellen in de Etipack-communicatie’, verklaart de leverancier van industriële etiketteermachines en systemen om producten te ontstapelen.. Nieuwe identiteit voor Etipack

Meer artikelen

recent new image
Graffiti-look voor...

De nieuwe HEINZ MUSTAAAAAARD valt niet...

Lees meer
recent new image
GPA Global en Bolsius...

GPA Global en Bolsius werken al jaren...

Lees meer
recent new image
Emmilie Kuks: ‘Zó kijkt...

Ze is bijna 27, groeide op met scrollen...

Lees meer
recent new image
Weleda lanceert zomerse...

Voor de introductie van de tijdelijke...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox