Rebranding Hooghoudt afgerond

Hooghoudt is een jaar geleden gestart met de rebranding van haar artikelen en vandaag is het proces voltooid, informeert de distilleerderij. Alle producten van het Groningse jenevermerk zijn voorzien van de vernieuwde huisstijl en het vernieuwde logo.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

De kruidenbitters, korenwijn en Jonge Dubbele Graanjenever zijn binnenkort met een nieuwe look te vinden in het schap.

Hooghoudt voltooid rebranding van haar producten

‘De rebranding is een mijlpaal voor ons’, zegt Arno Donkersloot, algemeen directeur van het bedrijf. ‘Een nieuwe identiteit en een nieuw imago zegt veel over waar wij als merk naartoe willen. Wij hebben ons merk future proof gemaakt. Met de stappen die wij nu hebben genomen, willen wij Hooghoudt doorgeven aan de volgende generaties.’

Nieuwe generatie Hooghoudt-producten

Naast de rebranding heeft het familiebedrijf ook gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe generatie dranken, waaronder:

  • RAW Genever
  • Aged Genever 5 years
  • Sweet Spiced Genever
  • Zero Zero 24
  • Hard Seltzer

Meer artikelen

recent new image
De ‘explosieve’...

Verpakkingen spelen een cruciale rol in...

Lees meer
recent new image
Drie LinkedInposts: een...

Een aantal berichten op LinkedIn van de...

Lees meer
recent new image
Gepersonaliseerde muesli...

Rond Koningsdag 2025 speelt mymuesli in...

Lees meer
recent new image
Exclusieve verpakking...

Voor de 50e batch van La Trappe...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox