Johnnie Walker speciaal verpakt

Diageo, het moederbedrijf van Johnnie Walker, Smirnoff en Guinness viert de 200ste verjaardag van het bekende whiskymerk met een boek, documentaire en extra mooi verpakte Limited Jubileum Edities.

Speciaal ter ere van het tweehonderdjarig bestaan, heeft Diageo recentelijk ook een aantal Limited Celebratory Blends van Johnnie Walker op de markt gebracht. Het paradepaardje van deze jubileum edities is ongetwijfeld de Blue Label Limited Edition. Deze limited editions zijn zowel in België als in Nederland verkrijgbaar. 
Johnnie Walker Blue Label Legendary Eight is een zachte Scotch gemaakt van enkele van zeldzame whisky's uit Schotland. Elke whisky is met de hand geselecteerd uit de acht legendarische distilleerderijen van Oban, Blair Athol, Lagavulin, Teaninich, Brora, Cambus, Port Dundas en Carsebridge.

Boek en docu

Het whiskymerk heeft het boek “A long stride” van Nicholas Morgan uitgebracht. Het beschrijft het historische verhaal van Johnnie Walker. Zijn ambitie, visie en ondernemersvuur hebben 200 jaar geleden ervoor gezorgd dat, bescheiden beginnend vanuit een kleine kruidenierswinkel in Schotland, Johnnie Walker de wereld heeft veroverd.
Bovendien is ook “The man who walked around the world” gelanceerd, een nieuwe documentaire geregisseerd door de award winnend regisseur Anthony Wonke.

 

Meer artikelen

recent new image
Secundaire verpakking &...

De zoetwarenindustrie ondergaat een...

Lees meer
recent new image
Packaging Podcast: hoe...

Petra van der Molen leidt bij Albert...

Lees meer
recent new image
Faillissement...

De rechtbank Rotterdam heeft het...

Lees meer
recent new image
Circulair design en...

De verpakking van de toekomst moet meer...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox