Blikje maakt koffie koud

Supermarktketen 7-Eleven introduceert in 15 winkels in Los Angeles haar nieuwe Fizzics Sparkling Cold Brew Coffee in zelfkoelende blikjes. ‘Onze klanten kunnen op ieder moment nu gekoelde koffie drinken waar ze ook zijn’, zegt Tim Cogil, directeur privat label.

De koffie kost vier dollar per blikje en is gemaakt van 100% Arabica bonen en wordt geleverd in drie smaken: Regular, French Vanilla en Caramel. De Chill-Can-technologie is van The Joseph. De Fizzics blikjes bevatten 8,4 gram koffie en de koffie bevat slechts 50 calorieën, 10 gram suiker en minder dan 80 milligram of cafeïne.
Door de dop van het blikje te draaien, activeren de consumenten de interne warmtewisselaareenheid en binnen 90 seconden is het blikje gekoeld middels de zelfkoelende  CO2-technologie (Environmental Protection Agency goedgekeure EPA). Voor een test werden 4.000 blikjes digitaal bedrukt. 

www.7-eleven.com

Meer artikelen

recent new image
DS Smith overweegt...

Verpakkingsproducent DS Smith is...

Lees meer
recent new image
E-tekenaudits worden...

Het e-teken is een symbool dat wordt...

Lees meer
recent new image
Nefab breidt activiteiten...

Nefab Group heeft, via Nefab Packaging...

Lees meer
recent new image
AWA neemt AIPIA over en...

Marktonderzoeksbureau AWA Alexander...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox