Domino viert veertigste verjaardag

De Engelse printerfabrikant Domino viert haar veertigste verjaardag. Het bedrijf is in 1978 ontstaan vanuit een onderzoekscentrum met de naam Cambridge Consultants Ltd. Hier lag de focus op het vereenvoudigen en efficiënter maken van kleinkarakter inkjet, ook wel continuous inkjet (CIJ)| genoemd.

Veertig jaar later heeft Domino een wereldwijde reputatie opgebouwd op het gebied van print-, en codeeroplossingen. Als onderdeel van haar toewijding aan klantvriendelijkheid heeft Domino haar Privacy Policy herzien en legt daarmee op een heldere manier uit hoe ze omgaat met de data, het verwerken en delen van data.

www.domino-printing.com/nl

 

 

Meer artikelen

recent new image
Secundaire verpakking &...

De zoetwarenindustrie ondergaat een...

Lees meer
recent new image
Packaging Podcast: hoe...

Petra van der Molen leidt bij Albert...

Lees meer
recent new image
Faillissement...

De rechtbank Rotterdam heeft het...

Lees meer
recent new image
Circulair design en...

De verpakking van de toekomst moet meer...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox