Extra verkoop pindablikjes door WK-display

DS Smith heeft voor de Duitse notenspecialist ültje een WK voetbal display ontwikkeld. Het grote display staat op een europallet en is volgens het bedrijf een echte blikvanger die leidt tot impulsaankopen en extra omzet.

Het display bevat in totaal 528 blikjes en is gemaakt door de DS Smith Packaging divisie in Kaarst. Het karton bestaat uit gerecycled 230 grams E- en B-golf.

Loterij
Ültje, onderdeel van de Intersnack Group, heeft samen met het Duitse sportmagazine Kicker een grote loterij opgezet. Klanten kunnen via de aanschaf van een pindablikje dagelijks e-abonnementen winnen van de Kicker en voetbaltafels. Deelname is mogelijk op

www.nusskicker.de

 

Meer artikelen

recent new image
DS Smith overweegt...

Verpakkingsproducent DS Smith is...

Lees meer
recent new image
E-tekenaudits worden...

Het e-teken is een symbool dat wordt...

Lees meer
recent new image
Nefab breidt activiteiten...

Nefab Group heeft, via Nefab Packaging...

Lees meer
recent new image
AWA neemt AIPIA over en...

Marktonderzoeksbureau AWA Alexander...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox