Olay test hervulbare capsule voor dagcrème

‘De cosmeticasector is verantwoordelijk voor heel wat afval, want veel mensen kopen producten die ze niet gebruiken en gooien ze dan gewoon weg’, meldt Procter & Gamble. Daarom experimenteert het bedrijf met hervulbare verpakkingen voor haar Regenerist Whip dagcrème van Olay.

Olay, in Nederland bekend onder de naam Olaz, biedt de hervulbare verpakkingen als eerste aan in de VS en de UK. Klanten kunnen de hervulbare verpakking enkel via de officiële website van Olay kopen. De dagcrème is afgevuld in een capsule die in het potje past. Deze capsule is recyclebaar. Verder verstuurt het cosmeticamerk de nieuwe verpakkingen in dozen van gerecycled papier zonder folie.

www.olay.co.uk

Meer artikelen

recent new image
DS Smith overweegt...

Verpakkingsproducent DS Smith is...

Lees meer
recent new image
E-tekenaudits worden...

Het e-teken is een symbool dat wordt...

Lees meer
recent new image
Nefab breidt activiteiten...

Nefab Group heeft, via Nefab Packaging...

Lees meer
recent new image
AWA neemt AIPIA over en...

Marktonderzoeksbureau AWA Alexander...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox