Opvallende dranketiketten van Labmak

Om consumenten over te halen in het kopen van producten, moeten artikelen opvallen in het winkelschap. Met de huidige diversiteit, is dit een uitdaging. Door onder andere gebruik te maken van nieuwe printtechnieken willen merkeigenaren de aandacht trekken op de point-of-sale. Drankverpakkingen zijn daar een goed voorbeeld van.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

Labmak (The Labelmakers) won onlangs twee prijzen voor een geïllustreerd etiket geprint op flessen rum van het merk Diablesse, gevestigd in Manchester. Award nummer één was Label of the Year van de UK Packaging Awards en andere was Special Effect in Labels and Packaging van de Digital Printer Awards. Cruciaal in het erkennen van de awards was de diepte en levendigheid van de inkten, aldus Labmak.

Opvallende etiketten van Labmak geprint op Durst inkjetprinter

Durst inkjetprinter

De Labmak-rumlabels zijn geproduceerd op de digitale Tau 330 RSC inkjetprinter van Durst.

https://thelabelmakers.co.uk

https://diablesserum.co.uk

Meer artikelen

recent new image
DS Smith overweegt...

Verpakkingsproducent DS Smith is...

Lees meer
recent new image
E-tekenaudits worden...

Het e-teken is een symbool dat wordt...

Lees meer
recent new image
Nefab breidt activiteiten...

Nefab Group heeft, via Nefab Packaging...

Lees meer
recent new image
AWA neemt AIPIA over en...

Marktonderzoeksbureau AWA Alexander...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox