STI Group organiseert op 3 en 4 juni de workshop “Storytelling am POS”. Plaats van handeling is de Food Tech Campus/Retail Experience Lab in Berlijn.
Goede verhalen zijn belangrijk om informatie en boodschappen snel te verspreiden en permanent in de hoofden van mensen te verankeren. Vanuit neurologisch perspectief is er nauwelijks een meer doeltreffende bemiddeling van kennis en waarden als door verhalen. Geen enkele andere vorm van communicatie dringt zo diep door in het bewustzijn. Aldus STI Group.
De workshop “Storytelling” biedt een verscheidenheid aan suggesties om het verhaal van merken opnieuw te regisseren.
Een greep uit de Workshop-inhoud:
- Hoe Start-ups met verhalen inspireren.
- Welke verhalen zich in het bijzonder in het geheugen verankeren.
- Welke rol instagrammable momenten spelen op het POS.
On 3 and 4 June, STI Group organizes the workshop “Storytelling am POS”. The scene is the Food Tech Campus/Retail Experience Lab in Berlin.
Good stories are important to spread information and messages quickly and permanently in the minds of people. From neurological perspective, there is hardly a more effective mediation of knowledge and values as by stories. No other form of communication is penetrating so deep into the consciousness. Thus STI Group.
The workshop “Storytelling” offers a variety of suggestions to direct again the story of brands.
A few of the Workshop’s content:
- How Start-ups inspire with stories.
- What stories in particular are anchoring in the memory.
- What role instagrammable moments play at the POS.