UPM Raflatac organiseert virtuele beurs

UPM Raflatac organiseert virtuele beurs

UPM Raflatac, producent van zelfklevende etiketten, en YG Branding and Design Experts presenteren op 9 en 10 juni een wereldwijde virtuele expo voor wijn en sterke drank, gericht op de waardeketen van verpakkingen. De beurs wordt georganiseerd in samenwerking met meerdere partners uit de hele wereld in de waardeketen van wijn- en sterke drankverpakkingen die betrekking hebben op industrieën zoals onder andere labelprinten, foliestempels en de productie van glazen flessen.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

Het virtuele evenement bestaat volgens UPM Raflatac uit paneldiscussies en webinars die nieuwe trends en inzichten uit de branche zullen delen.  

UPM Raflatac organiseert virtuele beurs

UPM Raflatac: Live platform

‘De wereld  verandert op een manier die we nog niet kunnen inschatten. Maar we zijn ervan overtuigd dat de virtuele wereld een natuurlijke manier van contact tussen klanten en leveranciers aan het worden is. Samen met onze partners bouwen we aan een virtueel platform dat live ervaringen, waardevolle content en nieuwe connecties levert met branchegenoten wereldwijd. In deze webinars behandelen we actuele thema's zoals duurzaamheid, verpakkingsinnovatie en onderwijs, maar ook design en trends’, stelt Stefano Pistoni, manager global business development, wine & spirits bij UPM Raflatac.

www.upmraflatac.com

www.yg-d.com

Artikel delen