IMA Group wil verpakkingsmachines optimaliseren met AI

IMA Group, fabrikant van automatische verpakkingsmachines, gaat AI inzetten

IMA Group wil verpakkingsmachines optimaliseren met AI

IMA Group, fabrikant van automatische verpakkingsmachines, heeft twee oplossingen voor kunstmatige intelligentie (AI) aangekondigd: IMA Sandbox en IMA AlgoMarket. Deze hebben tot doel de efficiëntie en effectiviteit van de aan klanten aangeboden diensten te verbeteren.

De IMA Sandbox-oplossing is een cloudgebaseerd platform voor gezamenlijke ontwikkeling en partnerschap bij het creëren van geavanceerde algoritmen. Het is gebaseerd op een gedeelde en veilige omgeving. IMA Group zegt dat de flexibele digitale architectuur gecentraliseerde gegevensverzameling en -beheer integreert in een ‘speeltuin’ voor het testen en simuleren van complexe scenario’s, het evalueren van AI-prestaties onder variabele omstandigheden en het verfijnen van machine learning-algoritmen vóór daadwerkelijke implementatie.

Het bedrijf stelt dat Sandbox de interactie van AI-oplossingen met operationele machineparameters analyseert, waaronder stroom, druk, temperatuur en trillingen. Het doel is om inzicht te geven in het optimaliseren van processen en het voorkomen van efficiëntieverliezen.
De Groep zegt dat het strategische partnerschappen met zijn klanten wil ontwikkelen via de oplossing, die volgens hun is ontworpen om intuïtief, toegankelijk en in hoge mate aanpasbaar te zijn.

AlgoMarket voor verpakkingsmachines

IMA AlgoMarket stelt klanten in staat vooraf geconfigureerde en geavanceerde AI-algoritmen te verkennen, evalueren en verwerven die specifiek zijn ontworpen voor de industriële sector.

De machinefabrikant verwacht dat dankzij AlgoMarket klanten gemakkelijk de AI-oplossing zullen vinden die het beste bij hun verpakkingsmachine en behoeften past, waardoor het digitaliseringsproces wordt versneld en de operationele efficiëntie wordt verbeterd.

Innovatie

Met deze nieuwe ontwikkelingen bevestigt IMA Group haar toewijding aan innovatie en klantenondersteuning, waarmee een visie wordt versterkt die meer toegankelijke en functionele AI-technologie omvat. IMA Sandbox en AlgoMarket worden tastbare voorbeelden van hoe IMA toegevoegde waarde wil bieden aan partners, door hen instrumenten te bieden om het volledige potentieel van AI in hun activiteiten te benutten.

De versnelling van de digitale activiteiten van IMA Group opent nieuwe wegen voor samenwerking en innovatie in de sector, waardoor het bedrijf en zijn klanten centraal komen te staan ​​in een steeds meer onderling verbonden en intelligente digitale transformatie.

 

Artikel delen