Vaderdag: een omzetverhogend geschenkmoment

GPA Global Vaderdag geschenkverpakking

Vaderdag: een omzetverhogend geschenkmoment

Zondag 16 juni is het weer zover: Vaderdag. Driekwart van de Nederlanders viert deze speciale dag om vaders in het zonnetje te zetten. Naast de bekende geschenkmomenten als Kerstmis, Valentijn en Moederdag is Vaderdag een sterke hekkensluiter. Winkels en webshops draaien 10 tot 40 procent meer omzet rondom deze geschenkmomenten. Wereldwijd is de omzet zelfs 13.3 miljard euro. Met een range aan geschenkverpakkingen speelt ook GPA Global hierop in. 

Omzetverhogend

Met een gemiddelde besteding per cadeau tot € 30 is ook Vaderdag als geschenkmoment de ultieme manier om je omzet te verhogen. Promoot je producten door aan de bestaande producten een extra presentje, zoals een mini, toe te voegen, zodat je klant kennismaakt met een ander product uit je assortiment. Ook kun je meerdere pakketten en productcombinaties in verschillende prijsklassen aanbieden, zodat er echt voor ieder wat wils te vinden is. 

Geschenkverpakking

Steek je deze producten ook nog eens in een nieuw kartonnen jasje, dan is het feest helemaal compleet. Een passende geschenkverpakking voegt meerwaarde toe aan je product. Bij GPA Global zijn naast all-year-round verpakkingen, geschenkverpakkingen dagelijkse kost. Zowel van vouwkarton of van massief karton. Ben je op zoek naar een geschenkverpakking en kun je wel wat inspiratie gebruiken? Wil je een nieuw product introduceren en ben je op zoek naar een partner? Of wil je weten wat GPA Global voor jou en je merk kan betekenen? De professionals van GPA Global denken graag met je mee!

Wil je weten wat GPA Global voor jou of jouw merk kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op met Berend Feskens (06 40 33 90 83) of Danielle Myer (06 48 05 47 06).

Artikel delen