The Naked Collective kiest blikjes van Ardagh

Onlangs lanceerde The Naked Collective een nieuwe reeks gezondheidsdranken gebaseerd op een ‘schone en eenvoudige filosofie’. De onderneming koos voor de recyclebare 33 cl Sleek aluminium blikjes van Ardagh Group.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

De nadruk moest worden gelegd op eenvoud, gezondheid en positionering en dit wordt tot uiting gebracht in de strakke lijnen van het lange 33 cl Sleek blikje, informeert Ardagh. De Mude-blikjes onderscheiden zich in elk van de vijf smaken door een op de natuur geïnspireerde kleur over de gehele lengte van het blikje, met een ombré (tweekleurig) effect. De So-Beer blikjes worden gekenmerkt door schone pastelkleuren op een zwarte achtergrond, voorzien van een matte afwerking.

Ardagh Group creëert aluminium blikjes voor drankassortiment van The Naked Collective

Ardagh: duurzame verpakking

‘Het aluminium blik is oneindig recyclebaar, licht te vervoeren en biedt bescherming tegen lucht, licht, lekkage en breuk. Hierdoor wordt de houdbaarheid verlengd en afval verminderd’, verklaart Dirk Schwung, sales director bij de European Metal Beverage Business Unit van de verpakkingsproducent.

Meer artikelen

recent new image
Nieuwe MAP-tray van rPET...

Klöckner Pentaplast (kp) heeft een...

Lees meer
recent new image
Kotányi kiest voor...

Kotányi GmbH, een Oostenrijks...

Lees meer
recent new image
Onderzoek e-commerce...

De afdeling Packaging Logistics van de...

Lees meer
recent new image
LCA toont lage...

Uit een recent gepubliceerde...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox