NLPA heeft een geweldig podium en allure

NLPA heeft een geweldig podium en allure

Tags: NLPA

Winnaar NL Packaging Awards 2020 – categorie Non Food

We vroegen aan de winnaars van de NL Packaging Awards van 2020 of zij wederom mee willen doen en wat de Award hen heeft opgeleverd. Zo ook aan Vincent Limburg Creative director bij Packaging en Designbureau Guts & Glorious

 

banner-VM-970x250-px

 

Bekijk hier de inzending van 2020 waarmee Guts & Glorious de winnende prijs in de categorie Non-Food heeft gewonnen.

bruynzeel

Zijn jullie van plan om in 2023 weer mee te doen?

Absoluut! NLPA heeft een geweldig podium en allure. Het leeft namelijk enorm, zowel intern als bij onze klanten.

Wij hebben een prachtig vak en door deze Award hebben we verbinding en herkenning te gelijk. Het is met elkaar het vak vieren. 

Wat heeft het winnen van NLPA opgeleverd?

Vincent-1Zelfvertrouwen als bureau. Erkenning en positieve energie vanuit klanten. Wij hebben best wat starters als klanten. Qua budget geen benefit maar wel kun je daardoor creatief wellicht meer en is een Award een kers op de taart (mits je wint).

Ook wat betreft communicatie en exposure. Het geeft een boost en is een reflectie van je kwaliteiten. 

'NLPA heeft een geweldig podium en allure. Het leeft namelijk enorm zowel intern als bij onze klanten.'
thumbnail_Team trap thumbnail_Groep aankomst naast elkaar
Guts_Glorious_NLPA.2-1030x677

Winnaars 2020

Categorie: Non Food voor hun opdrachtgever Bruynzeel

Over Guts & Glorious

Een packaging & design bureau uit Hilversum. “Wij zetten merken in hun kracht. Wij gaan voorbij aan het perfecte plaatje. Wij maken werk dat wérkt. Door elkaar te inspireren, te stimuleren en uit te dagen, halen we het beste in elkaar naar boven. Have the guts to become glorious.”

Artikel delen