Automator: ‘Beter voorkomen, dan genezen’

Automator introduceert een servicecontract voor het onderhoud aan printer of etiketteerder.

Automator: ‘Beter voorkomen, dan genezen’

Een goed onderhouden printer en/of etiketteerder presteert op de top van zijn kunnen én heeft een langere levensduur. Aldus Automator, actief in industriële codeeroplossingen.

‘Wij constateren geregeld bij een optredende storing dat deze voorkomen had kunnen worden wanneer de machine periodiek was onderhouden. Nog een reden om alert te zijn op het periodiek onderhouden van uw machines’, stelt Robert Palushaj, deputy general manager bij het bedrijf.
‘De focus bij veel van onze klanten ligt, heel begrijpelijk, bij het productieproces. Het periodieke onderhoud van de machines wil er daardoor nog weleens bij inschieten'

Onderhoudsinterval

Er zijn meerdere factoren die meespelen bij het bepalen van de juiste onderhoudsinterval. De service engineers geven een onderhoudsadvies tijdens de installatie of het eerste servicebezoek. Hoe vaak wordt de machine gebruikt? In welke omgeving? En hoe wordt de machine dagelijks onderhouden? Dit zijn voorbeelden van factoren die de service engineer meeweegt bij het bepalen van het juiste onderhoudsinterval.

Servicecontract – de voordelen

‘De focus bij veel van onze klanten ligt, heel begrijpelijk, bij hun core business: het productieproces. Het periodieke onderhoud van de machines wil er daardoor nog weleens bij inschieten. Om te zorgen dat het periodiek onderhoud niet vergeten wordt, biedt Automator een servicecontract aan’, vertelt Robert. ‘Sluit een klant een servicecontract af, dan nemen wij contact op wanneer het weer tijd is voor onderhoud.’
In het blog “Uw onderhoud, onze zorg - de voordelen van een servicecontract” op de website van Automator is te lezen welke voordelen een servicecontract nog meer biedt.

Wat wordt er gedaan

‘Vraagt u zich nu af, welke werkzaamheden er voor u worden uitgevoerd tijdens zo’n servicebezoek? Ook dit leest u in het blog “Uw onderhoud, onze zorg - de voordelen van een servicecontract”. Na afloop van het servicebezoek ontvangt u altijd een rapportage in de vorm van een service-bon.’

Meer informatie

Wilt u meer weten over periodiek onderhoud of een servicecontract? Neem dan contact op met Automator – Coding, marking & labelling via +31 (0)10 415 64 00 of door het sturen van een e-mail naar info@automator.nl.
Artikel delen