Barilla vernieuwt verpakking Al Bronzo-pastalijn

Barilla vernieuwt verpakking Al Bronzo-pastalijn

Barilla heeft haar Al Bronzo-productlijn van pasta’s in een nieuw jasje gestoken om de zichtbaarheid en aantrekkingskracht in Nederland te vergroten.

De pastalijn verschijnt vanaf deze maand in een nieuwe verpakking. Deze aanpassing is onderdeel van Barilla’s strategie om haar positie als marktleider in premium pasta verder te versterken, informeert het bedrijf.

Nieuwe verpakking

De nieuwe verpakking van 500 gram combineert een elegant rood design met een transparant venster, waardoor de structuur van de pasta zichtbaar wordt. De aanpassing in de verpakking is gebaseerd op consumentenonderzoek onder bijna 1.900 deelnemers, waarmee de groep inspeelt op trends in de premium pastamarkt.

Tekst gaat verder onder de foto.

Barilla_AlBronzo_pastalijn_nieuwe_verpakking

Giulia Becuzzi, marketingdirecteur voor West-Europa, zegt hierover: ‘Onze ambitie is om de premium pastamarkt in Nederland verder te ontwikkelen door te investeren in innovatie en zichtbaarheid.’

 

Meer artikelen

recent new image
Secundaire verpakking &...

De zoetwarenindustrie ondergaat een...

Lees meer
recent new image
Packaging Podcast: hoe...

Petra van der Molen leidt bij Albert...

Lees meer
recent new image
Faillissement...

De rechtbank Rotterdam heeft het...

Lees meer
recent new image
Circulair design en...

De verpakking van de toekomst moet meer...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox