LinkedIn Nieuwsronde week 39

LinkedIn Nieuwsronde week 39

LinkedIn is een bron van nieuws dat rechtstreeks van professionals en bedrijven komt. VerpakkingsManagement selecteert interessante bijdragen met een rechtstreekse link. Een LinkedIn nieuwsronde van chocoladeverpakking tot een nieuwe t-shirtverpakking.


LinkedIn Nieuwsronde
Cadeauverpakkingen van Saswerk.

Nieuw werk van Saswerk

Coco & Sebas heeft nieuwe cadeauverpakkingen! Geïnspireerd door de herfst. ‘Mooie baan voor een fantastisch merk!’, schrijft Saskia Vermeulen.

The benefits of digital twins

‘Avery Dennison RFID-inlays en tags maken deel uit van digitale ID-technologieën die u helpen de productgeschiedenis te verifiëren, tracking- en voorraadoplossingen te bieden en veel rijkere consumentenontmoetingen mogelijk te maken dan in het verleden’, schrijft Frank Smits van Avery Dennison op LinkedIn. ‘Wil je meer weten, meld je dan aan voor het evenement ‘The benefits of digital twins’, dat ik samen met Christian Mehrmann ga organiseren van onze partner Arvato Systems.’


LinkedIn Nieuwsronde
Seminar over Digital Twins

Hassink op Packaging Innovations 2021

Hassink Verpakkingsdrukwerk nodigt relaties via LinkedIn uit voor Packaging Innovations.

Packaging Innovations NL is hét exclusieve verpakkingsevent van de Benelux. Het event brengt een verzameling van nieuwe inzichten en ideeën voor verpakkingen. Een beurs waar verpakkingen en innovaties centraal staan, daar ontbreekt Hassink Verpakkingsdrukwerk natuurlijk niet.
Op 17 en 18 november 2021 zullen we wederom vele klanten, prospects en vakgenoten treffen in Taets Art & Event Park in Amsterdam, Zaanstad. Wil je graag langskomen, maar ben je niet in bezit van een ticket? Laat even een berichtje achter bij één van onze accountmanagers Ronald Burggraaff of Michiel Uijl.



Grolsch trots op TopClip

‘Ruim 2 jaar naar dit moment uitgekeken... de introductie van de TopClip!’, schrijft Anke Klumpers op LinkedIn. ‘Bloed, zweet en tranen maar bovenal met heel veel plezier, overtuiging en vastberadenheid aan deze duurzame verpakking gewerkt. Dit samen met vele collega's en in het bijzonder Joost Nawijn & Mieke Mannak. Zo trots!!!
Grolsch zet met de introductie van de kartonnen TopClip een nieuwe norm. De nieuwe verpakking is 100% plasticvrij en door alle blikfolies in Nederland te vervangen door deze kartonnen TopClip-verpakkingen bespaart Grolsch per jaar ruim 100.000 kg plastic. Deze hoeveelheid komt overeen met ruim 4 miljoen nieuwe plastic tassen en zorgt voor een CO2-reductie van 36% ten opzichte van nieuwe plastic folie en 16% ten opzichte van recyclede plastic folie.’

Bekijk hiereen filmpje.


LinkedIn Nieuwsronde

Sealpac: niet teveel kunststof, ook niet te weinig

Sealpac post een artikel uit Packaging Insights.

Het artikel bespreekt duurzaamheid van verpakkingen in het COVID-19 tijdperk. ‘Kunststoffen blijven een populaire, veilige en hygiënische oplossing voor het verpakken van voedsel. Daarom is ons motto: zo min mogelijk plastic, zoveel als nodig is.’

Lees hier het hele artikel: https://lnkd.in/gC8v34aC


LinkedIn Nieuwsronde

Smurfit Kappa presenteert t-shirtverpakking

‘Bekijk onze nieuwe T-shirt verpakking!’, post Smurfit Kappa op LinkedIn. ‘Een zeer efficiënte en duurzame eCommerce-oplossing met de kracht om uw merkidentiteit te verbeteren.’


Artikel delen